تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکو در سایزهای متنوع

مدیر وبسایتمدیر وبسایت
1,164 بازدید
تخته وایت برد شیشه ای رنگی

معرفی انواع تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکوگروپ

تخته وایت برد شیشه ای رنگی چیست؟ و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

سؤالی که در بالا مطرح شد موضوعی است که قصد داریم در این مقاله از وبسایت اینکو گروپ به آن پاسخ دهیم تا درصورتی‌که شما مخاطبان گرامی قصد خرید تخته وایت برد شیشه ای را داشته باشید بتوانید بهترین تخته وایت برد شیشه ای موجود در بازار را تهیه نمایید. لطفاً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

وایت برد شیشه ای رنگی اینکو گروپ

رنگ‌ها به‌ تنهایی یکی از مهم‌ترین مفاهیم زیبایی را تشکیل داده‌اند تا جایی که تصور کردن دنیا بدون رنگ واقعاً سخت و رنج‌آور است. در هر گوشه‌ای از محیط سکونت و کار انسان همواره اشیایی وجود دارند که دارای رنگ‌های به خصوصی می‌باشند و همین موضوع ساده باعث شده است که محیط سکونت و کار انسان تا حد بسیار زیادی زیباتر شود.

از لباسی که به تن داریم تا ابزارها و تجهیزاتی که برای زندگی از آنها استفاده می‌کنیم مانند گوشی موبایل، کامپیوتر، اتومبیل، تخته وایت برد شیشه ای رنگی و… همگی دارای رنگ‌های مختلفی هستند.

باتوجه‌به این موضوع هر رنگ می‌تواند انرژی متفاوتی را در محیط ایجاد نماید. به‌عنوان‌مثال بعضی از رنگ‌ها با عنوان رنگ‌های شاد و جذاب شناخته می‌شوند و استفاده کردن از تجهیزاتی که در تولید آنها از رنگ‌های شاد استفاده شده است مانند وایت برد شیشه ای رنگی می‌تواند باعث ایجاد محیطی شاد و زیبا شود.

از سوی دیگر رنگ‌هایی وجود دارند که احساس غم را برای انسان ایجاد می‌کنند و استفاده کردن بیش از حد از این رنگ‌ها در محیط می‌تواند باعث ایجاد احساس غم و ناراحتی و یا حتی زمینه‌ساز بیماری‌های ذهنی و روانی مانند افسردگی و… شود.

همان‌طور که گفته شد هر رنگ دارای انرژی متفاوتی می‌باشد به‌عنوان‌مثال رنگ آبی می‌تواند به‌عنوان یک رنگ آرامش‌بخش و شاد شناخته شود و یا رنگ نارنجی باعث ایجاد احساس شور و حرارت و انرژی در انسان می‌شود. تعاریفی که نسبت به هر رنگ در ذهن انسان وجود دارد معمولاً از دوران کودکی از طریق خانواده به کودک القا می‌شود و از همان دوران کودک با این تعاریف رشد می‌کند و بزرگ می‌شود.

تا به اینجای این مقاله با عنوان تخته وایت برد شیشه ای رنگی به‌خوبی به جایگاه و اهمیت استفاده صحیح از رنگ‌ها در محیط سکونت و کار پی بردیم. در ادامه قصد داریم به‌صورت کامل به توضیح کاربرد وایت برد شیشه ای رنگی در محیط باتوجه‌به رنگ تخته وایت برد بپردازیم و هرکدام را به‌صورت جداگانه بررسی نماییم.

تخته وایت برد شیشه ای اینکو


فیلیپ چارت
تخته وایت برد فیلیپ چارت
تماس بگیرید!


مشاهده محصول


تخته وایت برد شیشه ای پرتابل
تخته وایت برد شیشه ای پرتابل اینکو
تماس بگیرید!


مشاهده محصول


تخته وایت برد پرتابل آبی
تخته وایت برد پرتابل(قابل حمل) ۶۰*۱۲۰
تماس بگیرید!


مشاهده محصول


تخته وایت‌برد پرتابل 120*100
تخته وایت‌برد پرتابل(قابل حمل) ۱۰۰*۱۲۰
تماس بگیرید!


مشاهده محصول


مشاهده تمامی محصولات

چگونه یک وایت برد شیشه ای رنگی مناسب انتخاب کنیم؟

اولین موردی که می‌تواند به شما در هنگام خرید وایت برد شیشه ای رنگی کمک کند توجه به سلیقه فردی می‌باشد. همچنین درصورتی‌که بخواهید از وایت برد شیشه ای رنگی در محیط کار استفاده کنید معمولاً توصیه می‌شود از رنگ سازمانی شرکت برای انتخاب وایت برد شیشه ای رنگی استفاده کنید. همچنین میتوانید با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه مطرح میشود نسبت به انتخاب تخته وایت برد با رنگ مناسب اقدام نمایید.

با توجه به نورپردازی محیط تخته وایت برد را انتخاب کنید!

دومین موردی که میتواند در انتخاب وایت برد شیشه ای رنگی موثر باشد و یکی از مهمترین موارد نیز میباشد توجه به نور موجود در فضای اتاق است. به دلیل اینکه در تولید تخته وایت برد شیشه ای از شیشه استفاده میشود در صورتی که نور کم یا بسیار زیادی در محیط وجود داشته باشد مطالب نوشته شده برروی وایت برد شیشه ای به صورت کم رنگ و یا پررنگ نمایش داده میشود.

ضمن اینکه استفاده کردن از تخته وایت برد شیشه ای سفید در شرایطی که نور به صورت مستقیم به تخته وایت برد میتابد میتواند باعث بازتاب نور به چشم بیننده شود و در نتیجه مطالب نوشته شده به خوبی دیده نمیشود.

این موضوع در مورد تخته وایت بردهای با رنگ تیره نیز صدق میکند. در واقع استفاده کردن از وایت برد شیشه ای رنگی با رنگ های تیره در محیطی که نور کمی در آن وجود دارد میتواند باعث کاهش دید مخاطبان شود.

تخته وایت برد شیشه ای رنگی با کیفیت

تاثیر رنگ وایت برد در تغییر ابعاد اتاق

سومین موردی که در ادامه به آن می‌پردازیم تأثیر رنگ در تغییر ابعاد داخلی اتاق می‌باشد. احتمالاً برای شما جالب باشد که بدانید رنگ‌ها می‌توانند باعث کوچک‌تر و یا بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضای داخلی اتاق شوند. باتوجه‌به این نکته گاهی اوقات لازم است فضای اتاق بزرگ‌تر از ابعاد واقعی به نظر برسد و یا در مواردی به‌صورت برعکس نیاز داریم که فضای اتاق را برای ایجاد یک جمع صمیمی کوچک‌تر از اندازه واقعی نمایش دهیم.

در چنین مواردی یک وایت برد شیشه ای رنگی می‌تواند به شما کمک کند به‌راحتی ابعاد داخلی اتاق را تغییر دهید. معمولاً برای بزرگ‌تر جلوه‌دادن فضای اتاق بهتر است از وایت برد شیشه ای رنگی با رنگ کرم و یا دیگر رنگ‌های روشن استفاده کنید. ضمن اینکه می‌توانید از رنگ‌های گرم مانند زرد برای کوچک‌تر نمایش دادن فضای داخلی اتاق بهره ببرید.

خرید تخته وایت برد شیشه ای رنگی با کیفیت

یک ترکیب رنگی جذاب انتخاب کنید!

چهارمین نکته در انتخاب تخته وایت برد شیشه ای رنگی توجه به ترکیب رنگی موجود بین وایت برد شیشه ای رنگی با دیگر اشیا موجود در اتاق می‌باشد. به‌صورت کلی در طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مواردی که دارای اهمیت بسیاری می‌باشد ایجاد یک هارمونی رنگی مناسب باتوجه‌به رنگ اجسام و اشیا موجود در اتاق می‌باشد.

در صورتی که هدف شما از نصب تخته وایت برد شیشه ای در اتاق صرفاً طراحی دکوراسیون باشد توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب رنگ تخته وایت برد شیشه ای به رنگ وسایل موجود در اتاق توجه نمایید. معمولاً در انتخاب تخته وایت برد ابتدا رنگ غالب اتاق را در نظر می‌گیرند و سپس برای خرید وایت برد شیشه ای رنگی اقدام می‌شود.

استفاده کردن از وایت برد شیشه ای رنگی با رنگ متضاد نه‌تنها نمی‌تواند کمکی به افزایش زیبایی دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق نماید بلکه ممکن است باعث کاهش زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق نیز شود.

یکی از راه‌هایی که برای انتخاب رنگ تخته وایت برد باتوجه‌به رنگ دیگر اشیا می‌تواند مؤثر باشد این است که ابتدا یک ورق کاغذ رنگی را تهیه نمایید و در محل نصب تخته وایت برد قرار دهید. سپس باتوجه‌به تأثیر رنگ کاغذ دیواری در فضای اتاق نسبت به خرید وایت برد شیشه ای رنگی اقدام نمایید. با این روش می‌توانید تا حد زیادی از وقوع اشتباه در انتخاب تخته وایت برد رنگی و هزینه اضافی جلوگیری نمایید.

همچنین درصورتی‌که در انتخاب ترکیب رنگی مناسب مشکل‌پسند می‌باشید می‌توانید از ابزارهای آنلاین در زمینه انتخاب رنگ کمک بگیرید. روش کار این ابزارها به این شکل است که ابتدا یک رنگ را انتخاب می‌کنید و سپس این ابزار باتوجه‌به مدهای رنگی پرکاربرد و الگوریتم‌های موجود رنگ‌هایی که بیشترین نسبت را با رنگ انتخاب شده شما دارند نمایش می‌دهند.

خرید تخته وایت برد شیشه ای رنگی با کیفیت

جنس شیشه وایت برد شیشه ای رنگی

آخرین موردی که لازم است برای خرید بهترین وایت برد شیشه ای رنگی به آن توجه نمایید، جنس شیشه تخته وایت برد می‌باشد. متأسفانه در بعضی از موارد مشاهد شده است که تولیدکنندگان برای کاهش هزینه تولید از شیشه‌های نامرغوب و بی‌کیفیت برای تولید تخته وایت برد شیشه ای استفاده می‌کنند.

تخته وایت بردهای شیشه ای شرکت اینکوگروپ با استفاده از شیشه‌های مرغوب و درجه‌یک مانند شیشه سوپر کلیر و شیشه کریستال تولید می‌شود. همچنین می‌توانید با مطالعه مقاله خط تولید تخته وایت برد شیشه ای اینکو به‌صورت مستقیم فرایند تولید تخته وایت برد شیشه ای در شرکت اینکوگروپ را مشاهده نمایید.

فروشگاه تخته وایت برد شیشه ای اینکو گروپ

برای مشاهده محصولات تخته وایت برد شیشه ای اینکو در ابعاد مختلف میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

مشاهده محصولات

تأثیر رنگ‌های سرد و گرم پرکاربرد در طراحی داخلی

همانطور که گفته شد هر رنگ میتواند انرژی متفاوتی در محیط ایجاد نماید. باتوجه به این موضوع شناخت تاثیر رنگ ها در محیط میتواند باعث شود که بتوانید بهترین تخته وایت بردشیشه ای رنگی را با در نظر گرفتن رنگ دیگر اجسام موجود انتخاب کنید. در این بخش قصد داریم به تاثیری که هر رنگ در محیط ایجاد میکند بپردازیم.

نکته ای که لازم است قبل از بررسی تاثیر رنگ در محیط به آن اشاره کنیم این است که هر رنگ میتواند به صورت همزمان دارای اثراث مثبت و منفی باشد. در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم.

قیمت خرید تخته وایت برد شیشه ای رنگی با کیفیت

تخته وایت برد شیشه ای با رنگ های گرم:

تخته وایت برد شیشه ای قرمز

رنگ قرمز در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد میتواند انرژی موجود در محیط را تا حد زیادی افزایش دهد و در نتیجه باعث افزایش خلاقیت افراد شود. به عنوان مثال میتوانید در محیط های کاری و مکان هایی که تیم ها حضور دارند از تخته وایت برد شیشه ای با رنگ قرمز برای ترغیب کردن افراد به ایده پردازی استفاده کنید.

از سوی دیگر اگرچه رنگ قرمز میتواند باعث ایجاد انرژی شود اما استفاده نمودن از تخته وایت برد شیشه ای با رنگ قرمز در مکان هایی که کودکان در آن حضور دارند از جمله مدارس میتواند یک انتخاب غیراصولی باشد؛ زیرا به دلیل مشاهده رنگ قرمز به مدت طولانی به صورت ناخودآگاه انرژی جسمی و هیجانات روانی در کودکان به طرز چشمگیری افزایش میبابد.

از آنجایی که شاید کودکان نتواند انرژی روانی ایجاد شده را به خوبی کنترل کنند ممکن است باعث افزایش رفتارهای ناخواسته و ناشی از هیجان و در نتیجه کاهش تمرکز آنها در زمان مطالعه و کسب دانش شود.

خرید تخته وایت برد شیشه ای رنگی با کیفیت قرمز

تخته وایت برد شیشه ای زرد

رنگ زرد از آن دست رنگ هایی است که میتواند باعث تحریک سیستم اعصاب و روان شود و در نتیجه به افراد کمک کند تا در زمان های کوتاه بتوانند تصمیمات بیشتری را بگیرند. از سوی دیگر رنگ زرد میتواند نشانه هشدار نیز باشد.

تخته وایت برد شیشه ای رنگی زرد

تخته وایت برد شیشه ای نارنجی

رنگ نارنجی که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد ایجاد میشود، میتواند شامل ویژگی های هر دو رنگ قرمز و زرد به صورت همزمان باشد. در واقع رنگ نارنجی از یک سو انرژی، جنب و جوش، خلاقیت و هیجان رنگ قرمز را در خود جای داده است و از سوی دیگر میتواند باعث افزایش سرعت عمل ناشی از رنگ زرد شود.

رنگ نارنجی را میتوان به عنوان یک رنگ بی خطر در نظر گرفت. به همین دلیل میتوانید با خیال راحت از تخته وایت برد شیشه ای با رنگ نارنجی در مکان های مختلف از جمله مکان هایی که میخواهید کودکان در آن حضور فعالی داشته باشند استفاده کنید.

خرید تخته وایت برد شیشه ای رنگی با کیفیت نارنجی

تخته وایت برد شیشه ای با رنگ های سرد:

تخته وایت برد شیشه ای سبز

از گذشته تا به امروز رنگ سبز نشانه ای از طبیعت و گیاهان بوده است. استفاده کردن از این رنگ در محیط میتواند باعث ایجاد آرامش، نگرش مثبت، امنیت و اعتماد و… شود. از تخته وایت برد شیشه ای با رنگ سبز میتوان در مکان های مختلف از جمله کتابخانه ها، فضاهای دوستانه و… استفاده نمود.

خرید تخته وایت برد شیشه ای رنگی با کیفیت سبز

تخته وایت برد شیشه ای آبی

رنگ آبی از آن دست رنگ هایی است که دارای طیف گسترده ای میباشد و از آسمان تا اقیانوس ها را در برمیگیرد. تصور کردن آسمان بیکران و اقیانوس های وسیع میتواند احساس آرامش و بزرگی را در ذهن انسان ایجاد نماید.

از تخته وایت برد شیشه ای با رنگ آبی میتوانید در مکان هایی که نیاز به کاهش استرس و برقراری آرامش وجود دارد استفاده کنید.

خرید تخته وایت برد شیشه ای رنگی با کیفیت آبی

تخته وایت برد شیشه ای بنفش

رنگ بنفش را میتوان با ترکیب نمودن رنگ قرمز(رنگ گرم) و رنگ آبی(رنگ سرد) ایجاد نمود. این رنگ شامل ویژگی های رنگ قرمز و آبی به صورت همزمان میباشد. به این مفهوم که هم دارای انرژی رنگ قرمز است و هم آرامش رنگ آبی را به وجود میاورد. استفاده کردن از تخته وایت برد شیشه ای با رنگ بنفش میتواند به ایجاد خلاقیت همراه با آرامش کمک کند.

تخته وایت برد شیشه ای رنگی بنفش

ماژیک تخته وایت برد شیشه رنگی اینکو گروپ

مطمئنن هر رنگ تخته وایت برد نیاز به رنگ خاصی از ماژیک دارد. مثلا برای تخته وایت برد مشکی رنگ بهتر است از ماژیک سقید برای نوشتن استفاده شود. چنانچه قصد خرید ماژیک تخته وایت برد دارید می توانید مقاله مربوط به راهنمای خرید بهترین مارک ماژیک تخته وایت را مطالعه کنید

ما در شرکت اینکو گروپ با استفاده از روش های نوین تولید تخته وایت برد شیشه ای و به روزترین تجهیزات توانسته ایم تخته وایت بردهای شیشه ای رنگی را با توجه به سلیقه و نیاز شما مخاطبان گرامی طراحی و تولید نماییم. شما عزیزان در صورتی که برای خرید تخته وایت برد شیشه ای رنگی نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید میتوانید با تماس با کارشناسان مرکز فروش شرکت اینکو گروپ نسبت به دریافت مشاوره خرید تخته وایت بردهای رنگی اقدام نمایید.

خرید تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکو گروپ

ما در شرکت اینکو گروپ با استفاده از روش های نوین تولید تخته وایت برد شیشه ای و به روزترین تجهیزات توانسته ایم تخته وایت بردهای شیشه ای رنگی را با توجه به سلیقه و نیاز شما مخاطبان گرامی طراحی و تولید نماییم. شما عزیزان در صورتی که برای خرید تخته وایت برد شیشه ای رنگی نیاز به دریافت مشاوره داشته باشید میتوانید با تماس با کارشناسان مرکز فروش شرکت اینکو گروپ نسبت به دریافت مشاوره خرید تخته وایت بردهای رنگی اقدام نمایید.

تماس با اینکو گروپ

برای تماس با کارشناسان شرکت اینکو گروپ لطفا بر روی دکمه تماس با ما کلیک نمایید

تماس با ما

تماس با اینکوگروپ

اینکو گروپ

سوالات متداول

  • جنس وایت برد های شیشه ای رنگی از چیست؟

تخته وایت برد شیشه ای شرکت اینکوگروپ با استفاده از شیشه‌های مرغوب و درجه‌ یک مانند شیشه سوپر کلیر و شیشه کریستال تولید می‌شود.

  • کاربرد تخته وایت برد آبی رنگ کجا است؟

از تخته وایت برد شیشه ای با رنگ آبی میتوانید در مکان هایی که نیاز به کاهش استرس و برقراری آرامش وجود دارد استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره اینکو گروپ

اینکو گروپ فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ در شهر اربیل کشور عراق به عنوان نماینده انحصاری فروش محصولات شرکت آمریکایی ویستا سیستم آغاز کرد. محصولات این شرکت در زمینه انواع تابلوهای اعلانات و راهنمای اداری میباشد.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
×