راهنمای خرید بهترین ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

مدیر وبسایتمدیر وبسایت
3,215 بازدید
راهنمای-خرید-بهترین-ماژیک-تخته-وایت-برد-شیشه-ای

به اینکوگروپ خوش آمدید؛ جایی که می‌خواهی در دنیای ماژیک‌ها و گلس‌بوردها ماجراجویی کنیم و شما را برای دستیابی به بهترین ماژیک تخته وایت برد شیشه ای بر اساس نیازهایتان راهنمایی کنیم. وقتی صحبت از تدریس، کنفرانس، طوفان فکری، سازماندهی افکار و انتقال دیداری اطلاعات به میان می‌آید، خرید تخته وایت برد شیشه ای به گزینه‌ای با محبوبیت فزاینده تبدیل می‌شود. سپس، این ماژیک است که اگر به درستی انتخاب شود، تفاوت‌های بزرگی را رقم می‌زند و این اطمینان را به ارمغان می‌آورد که نوشته‌ای روان و زنده روی سطح خواهد نشست به مخاطبان ارائه خواهد شد؛ بدون اینکه پس از پاک شدن، لکه یا ردی از خود به جاب بگذارد.

در این راهنمای جامع، کاوشی در عوامل کلیدی‌ای که باید هنگام خرید ماژیک تخته وایت برد در نظر داشته باشید، انجام خواهیم داد، گزینه‌های مختلف را معرفی خواهیم کرد و توصیه‌هایی حرفه‌ای به شما ارائه خواهیم داد که هنگام خرید، تصمیم آگاهانه‌ای بگیرید. آماده باشید! قرار است یاد بگیرید که چگونه قفل قدرت مخفی‌ای را که در ارتباط برقرار کردن وجود دارد، باز کنید و خلاقیت خود را رها سازید. همه این‌ها، به‌آسانی و تنها با انتخاب بهترین ماژیک وایت برد شیشه ای امکان‌پذیر می‌شود. با ما همراه باشید.

بهترین ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

از سال‌های قبل تا به امروز مدل‌های مختلفی از تخته‌های نوشتاری تولید و ساخته شده‌اند. اولین نمونه‌ها شامل تخته سیاه‌های معمولی بودند که برای نوشتن مورد استفاده قرار میگرفتند و امروز، تخته وایت بردهای شیشه ای جایگزین تخته سیاه‌های قدیمی شده‌اند. متاسفانه تخته سیاه‌های قدیمی دارای معایب بسیاری بودند که از مهم‌ترینشان می‌توان به گرد و غبار ایجاد شده در اثر استفاده از گچ برای نوشتن بر روی تخته اشاره نمود.

اما امروزه با عرضه و خرید تخته وایت برد‌های شیشه‌ای، استفاده‌کنندگان از تخته سیاه معمولی روز به روز کمتر می‌شود و از سوی دیگر طرفداران تخته وایت برد شیشه ای هر روز در حال افزایش است؛ یکی از دلایل این موضوع استفاده از ماژیک به جای گچ است. در این مقاله از  اینکوگروپ قصد داریم به معرفی بهترین ماژیک تخته وایت برد شیشه ای بپردازیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ویژگی‌های بهترین ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

یکی از مزایای تخته وایت برد شیشه ای استفاده کردن از ماژیک به جای گچ است. اما سوالی که در این قسمت مطرح می‌شود: بهترین ماژیک تخته وایت برد شیشه ای چه ویژگی هایی دارد؟

در این بخش ۳ ویژگی را معرفی می‌کنیم که بتوانید با توجه به آنها بهترین ماژیک تخته وایت برد شیشه ای را خریداری نمایید و از نوشتن بر روی تخته وایت برد شیشه ای نهایت لذت را ببرید.

 

جوهر ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

اولین موردی که در انتخاب بهترین ماژیک تخته وایت برد شیشه ای باید به آن توجه نمود جوهر آن است. ماژیک‌های تخته وایت برد بر اساس جوهر دهی در دو مدل یک‌بارمصرف و قابل شارژ تولید می‌شوند. با توجه به قیمت ماژیک تخته وایت برد شیشه ای، استفاده از ماژیک یکبار مصرف ایده چندان مناسبی نیست؛ زیرا پس از اینکه جوهر ماژیک رو به اتمام برود، دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد و تنها کاری که می‌توانید با آن انجام دهید، دور انداختن است.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم در صورتی که قصد خرید ماژیک تخته وایت برد شیشه ای را دارید، از مدل‌های قابل شارژ استفاده کنید تا بعد از تمام شدن جوهر بتوانید به راحتی مخزن آن را شارژ و مجددا از ماژیک استفاده کنید.

همچنین، لازم است که به کیفیت جوهر ماژیک توجه نمایید و ماژیکی را خریداری کنید که دارای جوهر پررنگی باشد تا در زمان استفاده بر روی تخته وایت برد، مخاطبان شما به خوبی بتوانند مطالب نوشته شده را ببینند. استفاده کردن از ماژیک‌هایی که جوهر کم رنگی دارند، باعث خستگی چشم مخاطبان می‌شود.

از سوی دیگر، کیفیت جوهر ماژیک لازم است به شکلی باشد که بعد از نوشتن مطالب به سرعت خشک شود. در واقع ماژیک‌هایی که جوهرشان با سرعت بیشتری خشک می‌شود، راحت‌تر نیز پاک می‌شوند و در زمان پاک کردن تخته وایت برد رد نوشته‌ها بر روی آن نمی‌ماند.

نوک ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

ماژیک‌ها با توجه به کارایی‌ای که مدنظر استفاده‌کنندگان است، با نوک‌های متفاوتی تولید می‌شوند. در بعضی از موارد از ماژیک تنها برای نوشتن استفاده می‌شود؛ اما ممکن است افرادی بخواهند از آن برای کشیدن نقاشی‌ها زیبا بر روی تخته وایت برد شیشه ای استفاده کنند. با توجه به این موضوع، ماژیک‌ها دارای حالت‌های مختلفی از جمله نوک‌تیز، نوک‌تخت و نوک‌گِرد هستند. در ادامه در مورد هرکدام از این موارد بیشتر توضیح خواهیم داد.

ماژیک نوک‌تیز

ماژیک نوک تیز

ماژیک با نوک تیز به شکلی طراحی شده است که دارای نوک فشرده ای باشد و بتوان با کمک آن مطالب را به شکل ریز بر روی تخته وایت برد یادداشت نمود. ماژیک‌های نوک‌تیز دارای ماندگاری خوبی هستند و می‌توانید با اطمینان از آنها استفاده کنید.

ماژیک نوک‌تخت

ماژیک نوک تخت

این نمونه از ماژیک‌ها بیشتر برای انجام کارهای طراحی و رسم اشکال، خطاطی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. با توجه به این موضوع، افرادی مانند خوش‌نویسان از ماژیک نوک‌تخت استفاده می‌کنند.

ماژیک نوک‌گِرد

ماژیک نوک گرد

ماژیک نوک‌گرد ماژیک مورد علاقه مدرسان، استادان و معلمان است. این ماژیک به دلیل داشتن نوک گرد میتواند نوشته‌ها را با ضخامت و وضوح بیشتری روی تخته وایت برد درج نماید. به‌ویژه در مواردی که فاصله مخاطبان با سطح تخته وایت برد بیش از حد استاندارد است، استفاده کردن از این ماژیک می‌تواند باعث افزایش دقت و تمرکز مخاطبان شود.

بوی جوهر ماژیک وایت برد شیشه ای

ترکیبات استفاده شده در تولید جوهر ماژیک تخته وایت برد، به شکل مستقیم با بوی جوهر آن ارتباط دارد. این موضوع از این جهت دارای اهمیت است که بعضی از ماژیک‌های تخته وایت برد با استفاده از مواد اولیه‌ای مانند الکل، زایلن و تولوئن تولید می‌شوند. این مواد اولیه می‌توانند باعث ایجاد بوی نامطبوعی در جوهر ماژیک شوند و در نتیجه احساس ناخوشایندی را برای استفاده از کاربران به وجود می‌‌آورند. توصیه می‌کنیم برای خرید بهترین ماژیک تخته وایت برد شیشه ای، ماژیک‌هایی را تهیه کنید که فاقد الکل، زایلن و تولوئن باشند تا در هنگام استفاده از ماژیک، بوی نامطبوع جوهر احساس بدی را در شما ایجاد نکند.

بهترین ماژیک تخته وایت‌برد شیشه ای ایرانی

امروزه با پیشرفت خوبی که در صنعت تولید نوشت‌افزار و تجهیزات اداری به وجود آمده، شاهد افزایش چشمگیری در محصولات تولید شده توسط تولیدکنندگان ایرانی هستیم. به همین دلیل مصرف‌کنندگان نوشت‌افزار و علاقه‌مندان به استفاده از تجهیزات اداری با کیفیت، می‌توانند با آزادی عمل و حق انتخاب گسترده‌تری از میان محصولات متنوع استفاده کنند. یکی از تجهیزات جانبی تخته وایت برد که کاربرد فراوانی دارد، ماژیک تخته وایت برد است که با مارک‌ها و برندهای متنوعی در بازار موجود هستند. در ادامه این بخش، با ۵ مورد از بهترین ماژیک‌های تخته وایت برد شیشه ای آشنا می‌شویم که شما مخاطبان گرامی می‌توانید با خیالی آسوده از محصولات آنها استفاده نمایید.

ماژیک تخته وایت برد کیان

ماژیک تخته وایت برد کیان

احتمالا نام برند کیان را بارها شنیده و یا دیده باشید. محصولات نوشت افزاری تولید شده توسط برند کیان، به خصوص خودکارهای این برند جایگاه ویژه‌ای را در بازار نوشت‌افزار به خود اختصاص داده اند. یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این برند ماژیک‌های تخته وایت برد کیان هستند که در دو مدل نوک‌تخت و نوک‌گِرد تهیه و تولید می‌شوند. همچنین، ماژیک‌های تولید شده توسط شرکت کیان دارای رنگ بندی متنوعی مانند رنگ مشکی، آبی، سبز، قرمز و… هستند.

ماژیک تخته وایت برد صدف

ماژیک تخته وایت‌برد صدف

برند صدف نیز مانند برند کیان توانسته است محصولات متنوع و با کیفیتی را در زمینه نوشت‌افزار تولید نماید. ماژیک‌های تخته وایت برد این شرکت با توجه به نیاز مخاطبان در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود. از پرکاربردترین ماژیک‌های تخته وایت برد صدف می‌توان به ماژیک‌های نوک گرد و نوک تخت اشاره نمود. محصولات نوشت افزاری این برند نیز داری رنگ‌بندی مناسبی هستند و می‌توانید با اطمینان کامل از انواع ماژیک تخته وایت برد صدف استفاده نمایید.

ماژیک تخته وایت برد پرشیا

ماژیک تخته وایت‌برد پرشیا

ماژیک‌های شرکت پرشیا در رنگ‌های پرکاربرد مانند آبی، مشکی و قرمز تولید می‌شوند و نوک ماژیک‌های این برند به شکل نوک گرد و نوک تخت است.

ماژیک تخته وایت‌برد سفیر

ماژیک تخته وایت‌برد سفیر

برند سفیر موفق به طراحی و تولید ماژیک‌های تخته وایت برد شیشه ای شده است که دارای ظاهری زیبا و جذاب هستند. این برند علاوه بر ماژیک‌های مخصوص تخته وایت برد، در زمینه تولید انواع خودکار و ماژیک علامت گذاری (ماژیک‌ هایلایت) مشغول به تولید محصولات با کیفیت است. ماژیک‌های تخته وایت برد شیشه ای این شرکت، در دو مدل نوک تخت و نوک گرد طراحی و ساخته می‌شود و دارای رنگ بندی آبی، مشکی، قرمز و سبز هستند.

ماژیک تخته وایت برد کنکو

ماژیک تخته وایت برد کنکو

آخرین برند ایرانی تولید کننده لوازم نوشت افزار، کنکو است. محصولات این برند به دلیل طراحی خاصی که دارند، در مراکزی مانند سازمان‌ها و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند. ماژیک‌های تخته وایت برد کنکو دارای جوهر با کیفیتی هستند و می‌توانند در زمان نوشتن، مطالب را با رنگ دهی مناسب برروی تخته وایت برد درج نمایند.

بهترین ماژیک وایت برد شیشه ای خارجی

مفتخریم که اعلام کنیم با حضور پررنگ تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی در بازار تولید نوشت‌افزار، این شرکت‌های داخلی توانسته‌اند سهم بزرگی از آن را به خود اختصاص دهند و برند‌های معروفی همچون فابر کاستل و استدلر را به چالش بکشند. اگرچه به دلیل قدمت بالای فعالیت برندهای مطرح خارجی، این برندها همچنان در بازار کشورمان حضور دارند. در ادامه با ۳ برند خارجی که در زمینه نوشت افزار فعالیت می‌کنند آشنا میشویم.

ماژیک تخته وایت برد استدلر

ماژیک تخته وایت برد استدلر

برند استدلر به عنوان یک برند آلمانی توانسته است با عرضه محصولات متنوع نوشت‌افزاری مانند خودکار، مداد، مدادرنگی و ماژیک، طرفداران خاص خود را به دست آورد. ماژیک‌های تولید شده توسط این برند با نوک گرد و نوک تخت در بازار موجود هستند.

ماژیک تخته وایت برد فابرکاستل

ماژیک تخته وایت برد فابرکاستل

برند فابر کاستل را می‌توان به عنوان دومین برند خارجی در زمینه نوشت افزار معرفی نمود. احتمالا با مداد‌ها و مداد رنگی‌های تولید شده توسط این برند آلمانی آشنایید. ماژیک‌های تخته وایت برد شرکت فابر کاستل به شکلی طراحی شده‌اند که می‌توانید بعد از هر بار استفاده، در صورت تمام شدن جوهر، دوباره آن را شارژ و از ماژیک استفاده نمایید.

ماژیک تخته وایت برد اسنومن

ماژیک تخته وایت‌برد اسنومن

برند اسنومن به عنوان یک برند ژاپنی، در حال تولید محصولات نوشت‌افزاری از جمله ماژیک تخته وایت است. این برند نمایندگی‌های زیادی در کشورهای مختلف جهان دارد. اگرچه ماژیک‌های تخته وایت برد اسنومن دارای کیفیت بالایی هستند، اما متاسفانه برخلاف دو برند قبلی شارژ نمی‌شوند و بعد از تمام شدن جوهر، باید ماژیک را دور بیندازید.

بهترین ماژیک تخته وایت‌برد شیشه ای را خریداری کنید!

تا به اینجای این مقاله با نکاتی که می‌توانند در هنگام خرید بهترین ماژیک تخته وایت برد شیشه ای موثر باشند آشنا شدیم. تنها نکته‌ای که لازم است یادآوری نماییم این است که با توجه به وارداتی بودن محصولات برندهای خارجی، قیمت محصولات این برندها به مراتب گران‌تر از محصولات داخلی هستند. ضمن اینکه از نظر کیفیت، تفاوت چندانی بین محصولات داخلی و خارجی وجود ندارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی، از محصولات ایرانی استفاده فرمایید.

با اینکه تخته وایت برد‌های شیشه ای پاک شوندگی بالایی دارند، اما باز هم باید آن‌ها را به صورت اصولی پاک کرد. بنابراین توصیه می‌کنیم که مقاله تمیز کردن تخته وایت برد را مطالعه کنید. زیرا همین امر منجر به طول عمر و افزایش عملکرد تخته وایت برد‌های شیشه ای می‌شود.

خرید تخته وایت برد شیشه ای

شرکت اینکو گروپ با سابقه درخشان خود در زمینه تولید انواع تخته وایت برد شیشه ای، توانسته است محصولات متنوعی را در زمینه تجهیزات اداری و نوشتاری تولید نماید. شما مخاطبان گرامی در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره در زمینه خرید بهترین تخته وایت برد شیشه ای با توجه به نیازتان دارید، می‌توانید با کارشناسان شرکت اینکوگروپ تماس حاصل نمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، برای ثبت سفارش خرید تخته وایت برد شیشه ای اقدام نمایید.

اینکو گروپ

سوالات متداول

  • در خریدن ماژیک وایت برد چه مواردی مورد توجه است؟
    مرغوب بودن جوهر ماژیک تخته وایت برد، نوک ماژیک، اندازه رنگ و برند آن اهمیت دارد.
  • بهترین برندهای ماژیک وایت برد کدامند؟
    ماژیک‌های فابرکاستل و استدلر از بهترین مدل‌های ماژیک وایت برد محسوب می شوند.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره اینکو گروپ

اینکو گروپ فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ در شهر اربیل کشور عراق به عنوان نماینده انحصاری فروش محصولات شرکت آمریکایی ویستا سیستم آغاز کرد. محصولات این شرکت در زمینه انواع تابلوهای اعلانات و راهنمای اداری میباشد.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
×